Geef je mening en maak kans op een Bol.com-cadeaubon (t.w.v. 50 euro)
Iedereen heeft een mening, en jij vast ook. Hoe leuk is het om iets te winnen door alleen maar je mening te uiten? Als je meedoet aan het Grote Jongerenonderzoek 2022, maak je kans op een van de cadeaubonnen ter waarde van vijftig euro. En zo’n bonnetje kunnen we allemaal weleens gebruiken.
Mediahuis – het moederbedrijf van Metro – en MediaTest voeren jaarlijks een onderzoek uit, onder jongeren. Het onderzoek gaat over onder andere hun nieuwsconsumptie, online privacy, hun (social) mediagebruik en vrijetijdsbesteding. Kortom: alles wat jongeren bezighoudt. Deze resultaten van dit onderzoek zijn dan ook een goede graadmeter om te kijken wat er speelt binnen deze groep.
En ook jouw mening is dus belangrijk! Daarnaast duurt het invullen van de vragenlijst maar 10 à 15 minuten, ideaal dus om te doen tijdens je treinreis of een saai hoorcollege. Klik hier voor de vragenlijst. Alvast bedankt!
Je gegevens worden anoniem verwerkt en uitsluitend gebruikt voor dit onderzoek, uitgevoerd door MediaTest. De winnaars worden gekozen door middel van een loting.