Netflix kampt met wereldwijde storing
Netflix kampt woensdagavond met een wereldwijde storing. De streamingdienst heeft dat bekendgemaakt via zijn sociale media-kanalen.
De Nederlands-Belgische tak van het bedrijf tweette rond 20 uur dat het weet heeft van de problemen en dat het er alles aan doet om ze zo snel mogelijk op te lossen.
@NetflixNL lekker 12 uur gewerkt.. nog ff serie kijken voor ik ga slapen na een lange dag. Nee hoor… #storing #Netflix
— Esmee Marsé (@EsmeeMarse) March 14, 2018
Herstel
Ook gebruikers uit onder meer Polen, de Verenigde Staten, Zweden en Slowakije zouden last hebben van de storing. Sommige gebruikers kunnen niet inloggen of de website niet bereiken en bij sommigen komen er foutmeldingen in beeld.
Iets na 21:30 kwam er een nieuw Twitterbericht naar buiten. De streamingdienst vertelt daarin dat het ‘tekenen van herstel’ ziet. Iedereen die nog problemen ervaart wordt aangeraden om zijn apparaat uit en aan te zetten.
A quick update that we are seeing recovery.
But if you are still having issues: please restart your device and clear the app data.— Netflix NL (@NetflixNL) March 14, 2018
De oorzaak van de storing is voorlopig nog niet bekend.