Roger Federer komt met onmisbaar kledingstuk
Hij had al een parfum, cologne en douchegel en mag nu ook een kledingstuk aan het rijtje toevoegen. Tennislegende Roger Federer lanceert namelijk een…
…spijkerbroek! Met zijn eerste wereldwijde campagne LifeWear, in samenwerking met Uniqlo, wil hij mannen én vrouwen laten zien en voelen hoe je comfortabel en stylish door het dagelijks leven gaat. De ‘werkmansbroeken’ zijn er in zes soorten voor de mannelijke en vier voor de vrouwelijke liefhebber. Voor wie zich niet in een Slim of Skinny Jeans wil hijsen, is er ook een regular exemplaar.
Rondrennen in eigen jeans
Federer himself speelt de hoofdrol in de campagne. „Mijn vrije tijd is cruciaal voor mij. Ik vind het heerlijk om er met vrienden en familie tussenuit te gaan, buiten de tennisbaan", zegt hij. „Ik hou van mijn kunstbezoeken, het luisteren naar muziek, een etentje met familie en vrienden, alles wat ontspannend is. En natuurlijk, rondrennen met de kinderen wat mij altijd veel plezier bezorgt.”
En dat rondrennen, dat gaat hij vanaf nu in zijn eigen jeans doen. „Kleding moet comfortabel aanvoelen, en denim is een materiaal dat ik erg fijn vind. Ik draag jeans als sinds ik een kind was, en blijft een van mijn favoriete kledingstukken", zegt Federer. „Wanneer ik beslis wat ik op een bepaalde dag draag, hecht ik veel waarde aan comfort omdat het belangrijk is dat ik me de hele dag ontspannen voel."
De broeken zijn vanaf het voorjaar verkrijgbaar.