Metro en Bristol maken samen Instagram-krant
Op deze zeventiende januari scrol je door fysieke Instagram pagina’s wanneer je Metro uit de bakken op het station pakt.
Bristol heeft Metro voor een dag ‘overgenomen’ en gezamenlijk zijn daarom verhalen over goede voornemens en persoonlijke doelen in deze speciale #personalgoal2019-editie geproduceerd.
Persoonlijke doelen
Social Media en de krant zijn nog niet eerder zo dicht bij elkaar gekomen. De visuals, vormgeving en hashtags in Metro zijn geïnspireerd op de wijze hoe influencers op Instagram samenwerken met kledingmerken als Bristol. De persoonlijke doelen die worden gedeeld gaan onder meer over sporten en ontspannen (want ja, een beetje luieren mag natuurlijk ook).
Complete Metro-productie
Om de advertenties en de verhalen goed op elkaar aan te sluiten is de productie volledig door Metro uitgevoerd. Van het scouten van modellen, het organiseren van fotoshoots tot de opmaak van de advertenties. Alle hoofdfoto’s bij de redactionele artikelen bestaan ook uit ’onze’ modellen en de huidige sportkledinglijn van Bristol. Houd ook het Instagram-account van Metro in de gaten!