De macht van de media

Rachida Issaoui 17 dec 2018

Laatst was er de hype dat een bepaald merk dag en nachtcreme heel erg leek op een heel duur merk. Ik zal geen namen noemen, maar ik geef wel toe dat ik die goedkopere variant heb gekocht. Daarna kon ik mezelf wel voor de kop slaan, want de media had me geflasht. De crème is plakkerig en ik zie geen wonder gebeuren als ik in de spiegel kijk. Denken jullie dat het gewoon een of andere test is om te kijken hoeveel vrouwen erin trappen? Natuurlijk heb je ook een groep mannen die dag en nachtcreme gebruiken, sommige stelen dat stiekem van hun vrouw en sommige delen in de vreugde. Je hebt natuurlijk ook een groep mannen die zelfstandig hun aankopen doen omdat ze er eerlijk voor uitkomen dat ze zichzelf verzorgen of mannen die single zijn en wel moeten. Ik ben ik ben nu ik er zo over schrijf wel benieuwd wie er allemaal in is getrapt? Ik was er van overtuigd dat deze crème wonderen zou verrichten dus ik heb meteen de verpakking weggegooid en ben als een gek gaan smeren. Ik weet eigenlijk niet waarom ik dat deed, want zo’n vertrouwen heb ik eigenlijk niet in de media en alle mediahypes. Het is een lesje: de macht van de media.

#dikkedoei