Het gevaar van online daten
Het blijft interessant, die vrijgezelle vriendinnen die zich begeven in de wereld van het online daten. Online daten is in hun situatie te vergelijken met India. Beiden zijn smerig, bizar, fascinerend en mooi. Hierdoor roepen ze heel vaak dat ze ermee stoppen en nooit meer terug willen, maar toch begint het dan opeens weer te kriebelen. Voordat ze het weten staan ze voor de Taj Mahal te roepen hoe geweldig het is. Ondertussen sta ik aan de zijlijn te genieten van alle verhalen en krijg ik alle ontwikkelingen binnen deze wondere wereld mee.
Door alle anekdotes heb ik gezien dat er een nieuw fenomeen gaande is in de datingwereld. Eentje die voor vrouwen moeilijk is om te weerstaan. De mannen binnen dit fenomeen zijn slim en hun werkwijze is moeilijk te doorgronden.
Hij weet namelijk wanneer je thuis alleen op de bank zit met je slobbertrui en trainingsbroek aan. Hij weet wanneer je twijfelt om toch een wijntje voor jezelf in te schenken, omdat je een rotdag hebt gehad. Hij weet wanneer je verdrinkt in zelfmedelijden terwijl je slechte series op MTV aan het kijken bent. Hij weet wanneer je zwak bent en juist dan slaat hij toe.
Je telefoon gaat af en je krijgt een bericht binnen via Tinder of Paiq. Voor je het weet ben je nachtenlang berichten aan het sturen tot die ene date. Het zijn mannen die tijdens die date precies de juiste dingen zeggen en een gesprek gaande weten te houden. Mannen die weken blijven hangen en elke keer weer voorstellen om vooral bij jou te blijven slapen. Jouw huis is namelijk mooier, netter en dichter bij zijn werk. Het is dus begrijpelijk dat je niet tegensputtert. Het zijn mannen die ook plotseling weer verdwijnen en niet meer te traceren zijn.
Na grondig onderzoek is gebleken dat dit de mannen zijn die liever zelf geen geld uitgeven aan het ontbijt. Ontbijten is toch wel een dingetje terwijl het is toch de meest oninteressante maaltijd van de dag is. Voor oninteressante maaltijden zonder een goed stuk vlees hoor je volgens deze man dan ook niet te betalen. Wanneer ze zijn uitgekeken op jouw graanproducten, gaan ze door naar het volgende slachtoffer.
Vrouwen, verstop de muesli en kijk uit voor de cereal killer.