Eerste opvanghuis voor opblaasbare artikelen geopend
Opblaasbare zwembadartikelen zijn populairder dan ooit. Op social media vallen ze niet te missen en afgelopen zomer pakten weer veel vakantiegangers de nodige shine met hun opblaasbare speelkameraden. Van frivole flamingo’s en vette pizzapunten tot maffe eenhoorns.
https://twitter.com/indebuurt073/status/892030563128938497
Opblaasbare Unicorn, Pizza of Pegasus? Wij ontvingen de meest perfecte evaaahhhh! Check de fotoshoot & oordeel zelf https://t.co/lX714dNQ5d pic.twitter.com/l5Gl1QUz4I
— Ikvrouwvanjou (@ikvrouwvanjou) July 4, 2017
Opblaasbaar maatje
Uit onderzoek van Hotels.com blijkt dat 88% van de Nederlandse vakantievierders tussen de 18 en 35 jaar voor de vakantie een opblaasbaar artikel aanschaft. Tof natuurlijk zo’n opblaasbaar maatje, maar deze vriendschap blijkt vaak niet voor eeuwig. Net als die zomerse vakantieliefde dumpen de meeste van ons hun opblaasbare zwembadartikel ‘gewoon’ voor het einde van de zomer. Meer dan de helft van de Nederlanders laat het achter bij hotel, camping of huisje. Het is daarmee het artikel dat het meest wordt achtergelaten op vakantie.
Nieuw thuis
Erg zielig natuurlijk, al die eigenaarloze speelkameraden. Hotels.com wierp zich daarom op als ware ‘wereldverbeteraar’ en opent vandaag de deuren van ‘s werelds allereerste opvanghuis voor opblaasbare artikelen. Achtergelaten opblaasbare pauwen, palmbomen en paarden kunnen zo in zwembaden blijven spelen en krijgen de kans om een nieuw thuis te vinden.