Binnen 10 seconden je favo maaltijd mee in de trein
Nooit meer wachten op je Julia’s pasta en Turkse pizza van The Döner Company en óók nog eens je trein halen? Foodsy, het eerste pre-order & pay platform van Nederland, maakt het mogelijk.
De rij overslaan
Foodsy zorgt ervoor dat treinreizigers van tevoren kunnen bestellen en betalen via de Foodsy-app. Hierdoor kun je tijdens de ochtend- en avondspits bij allerlei winkels op het station de rij overslaan en binnen 10 seconden jouw favoriete maaltijd meenemen in de trein.
Paarse pick-up points
Op een aantal grote stations in de Randstad, zoals Amsterdam en Utrecht Centraal, was dit al een aantal maanden mogelijk. Maar inmiddels kun je de paarse Foodsy pick-up points ook tegenkomen op Rotterdam Centraal.
Op de minuut nauwkeurig
Gebruik je de app, dan staat je bestelling op de minuut nauwkeurig klaar bij het pick-up point in de door jou gekozen winkel. De app start in Rotterdam met samenwerkingen met de populairste winkels zoals Julia’s, Satébar en The Döner Company, maar zal het aanbod gaandeweg blijven uitbreiden.
Innovatief initiatief
Met zeven jonge twintigers werken ze bij Foodsy hard aan dit innovatieve en technische initiatief. Door de focus op de treinreizigers te leggen, kunnen ze een breed platform aanbieden, zodat er voor elke consument een favoriete winkel op het station tussen zit.
Comfortabel consumeren
Foodsy is enorm aan het groeien en zorgt ervoor dat de consument comfortabeler en sneller onderweg kan consumeren. Hun doel: om het mogelijk te maken dat je binnenkort bij 80% van de stationswinkels een bestelling via Foodsy kunt plaatsen.