Redactie Metro
Redactie Metro Nieuws 24 mei 2019
Leestijd: 1 minuut

Lidl pimpt Belgische verkiezingensposters

Winkelketen Lidl weet wel hoe het de aandacht moet krijgen. In België is de keten volop bezig geweest met het pimpen van verkiezingsposters. En toegegeven, het ziet er echt beter uit.

Verkiezingen

Naast Nederland zijn andere Europese landen ook in de ban van de Europese verkiezingen. Zo ook België. Dat land misschien nog wel meer dan de andere, omdat tegelijk ook de federale en regionale verkiezingen plaatsvinden. Volop verkiezingscampagnes bij de Belgen dus.

Lidl maakt daar handig gebruik van door aan die vele verkiezingsposters hun eigen promotie toe te voegen. Hoe, vraag je je af? Gewoon, door de onderste helft van de poster te bedekken met een poster van hunzelf. Daardoor lijkt het alsof die hardwerkende politici met een dampend bord eten in hun hand staan, van Lidl natuurlijk.

De winkel gaat de laatste tijd sowieso lekker qua marketing: de Lidl-sokken doen het buitengewoon goed.

Foutje gezien? Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Het beste van Metro in je inbox 🌐

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang tot drie keer per week een selectie van onze mooiste verhalen.