Hudson’s Bay gaat ook goedkopere merken verkopen
Bij Hudson’s Bay kun je vanaf januari ook shoppen in het goedkopere segment. De warenhuisketen wil hiermee afkomen van zijn te dure imago.
Inkoopdirecteur Edo Beukema vertelt in gesprek met Het Financieele Dagblad dat het merkenpakket aangepast gaat worden. Hoe dit er precies uit gaat zien, wordt per winkel bekeken.
Aan de hoge kant
„Klanten vertellen ons in de winkel en op sociale media wat ze goed vinden en wat niet. Ze vinden de prijzen aan de hoge kant. We missen merken met lagere aanvangsprijzen", aldus Beukema.
Dat de winkels van Hudson’s Bay uit Nederland zouden verdwijnen, is volgens Beukema een fabeltje. In september opende de keten tien winkels in Nederland, om precies te zijn in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Leiden, Breda, Maastricht, Zwolle, Almere, Den Bosch en Tilburg.
Hudson’s Bay heeft voor 2018 en 2019 op de planning staan om winkels in Amersfoort, Amstelveen, Enschede, Haarlem en Utrecht te openen.