Sarah Sitanala
Sarah Sitanala Nieuws 19 sep 2017
Leestijd: 1 minuut

Heidi Klum lanceert kledinglijn voor Lidl

Het Duitse supermodel Heidi Klum heeft een collectie ontworpen voor supermarktketen Lidl. De collectie bestaat uit 84 items, waaronder een pak van panterprint en een leren jasje.

H&M en C&A

De supermarktketen is niet het enige lowbudgetmerk dat met een grote naam in zee gaat. Onder andere H&M en C&A gingen voor. De kleding van Klum is door haarzelf ontworpen en heeft naar verluid een goede prijs-kwaliteitverhouding.

https://www.youtube.com/watch?v=4-TQeHzlXbg

Niet alleen Lidl, maar ook Klum plukt de vruchten van deze kledinglijn. Anke de Vries, hoofdredacteur van Glamour, zegt „ Ze is niet meer de allerjongste, misschien weet over twintig jaar niemand meer wie ze is. Je kunt je afvragen of dit goed is voor haar imago als topmodel, maar ze verdient er wel heel veel geld mee."

Foutje gezien? Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Het beste van Metro in je inbox 🌐

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang tot drie keer per week een selectie van onze mooiste verhalen.