Stem op de slechtste slogans van 2016
Slechte woordgrappen, seksuele toespelingen en flauwe rijmelarij. Ook dit jaar kan er weer gestemd worden op de slechtste slogans van Nederland. Welke slogan mag zich voortaan in hetzelfde rijtje plaatsen als ‘It’s De Cock that makes de man’ (Jan de Cock mode) en ’The worst musical ever’ (Hema de musical)?
Op slechteslogans.nl worden al jaren de meest vreemde reclameteksten ingestuurd. De tien kanshebbers dit jaar zijn (in alfabetische volgorde):
Aad Kentie. Wie kentie niet?!
(Aad Kentie, koffie- en snackcorner, Rotterdam, Zuid-Holland)
Food to Thai for!
(Thai from Sky, Thais restaurant, Amstelveen, Noord-Holland)
Linger OG Makelt het voor elkaar!
(Linger OG, makelaar, Amsterdam, Noord-Holland)
Tiet voor een goede BH
(Hullegie, lingeriewinkel, Epe, Gelderland)
We’re full of crêpe!
(Creppies, mobiele foodtruck, Vlaardingen, Zuid-Holland)
Wie niet horren wil moet maar voelen
(Horrenpartners, hordeuren en –ramen, Lonneker, Overijssel)
Wij spelen open taart
(Strik Patisserie, Nijmegen, Gelderland)
Your shit is my food!
(L.P. Reith, loodgietersbedrijf, Den Haag, Zuid-Holland)
Zaag u niet uit de naad. Wij zagen alles op maat
(Th. Van Straalen, bouwmaterialen, Utrecht)
Zit je haircut
(Local Heroes, hairsalon en barber, Utrecht)
Stemmen op deze pareltjes kan op sloganverkiezing.nl. De stembus sluit op maandag 12 december om 12.00 uur.
De sloganverkiezing wordt voor de vijfde keer gehouden. In 2015 ging heibedrijf Steenman er met de winst vandoor. ‘Iedere paal gaat erin’, afgebeeld op het achterwerk van een vrouw op een fiets, werd toen door de stemmers slecht genoeg gevonden.
Tweede, met een achterstand van slechts 7 stemmen, werd eierhandel Marco Kleijer met ‘Regelrecht van kippenkont naar mensenmond’.
Velsen Noord
Het jaar daarvoor was het ook al een bouwbedrijf dat met de eer mocht strijken. Aannemersbedrijf Braak uit Velsen won toen met: ‘Een timmer timmert, een tandarts boort… maar wij zitten lekker in Velsen Noord’